м. КРИВИЙ РІГ, вул ЛЕОНІДА БОРОДИЧА, 27 Б
ПН-ПТ: 09:00 – 17:00 СБ: 09:00 – 14:00 НД-ВИХIДНИЙ
РЕМОНТ ГІБРИДНИХ АВТО
Бензоелектричні машини все частіше з’являються на наших дорогах. Причина – в явно перевершує класичні ДВС економічності. Проте, їм також потрібно грамотний ремонт і супутнє обслуговування.
Обслуговування гібридних моделей має проводитися виключно в сертифікованих центрах, оснащених необхідним обладнанням. Займатися цим повинні фахівці, які пройшли навчання принципам обслуговування автомобілів саме такого типу. Наш сервіс гарантує Вам:
- економію часу – наші професіонали працюють максимально швидко
- економію коштів – роботу наших майстрів не доведеться переробляти
Специфіка ремонту
Гібридні автомобілі завоювали заслужену популярність як на первинному, так і на вторинному ринку. Помітної економії палива користувачі не помічають, але динаміка і комфорт гібридів роблять свою справу, залишаючи їх популярними серед певного кола автолюбителів.
Основна перевага бензоелектричних машин стала в той же час і головним недоліком: до «гріхів »класичного ДВС додалися всі особливості роботи електромоторів, батарей і вбудованої електроніки, яка займається синхронізацією роботи двохпаливної системи.
Гібриди володіють досить незвичайною деталлю – інвертором, який відповідає за перетворення постійного струму від високовольтних батарей в трифазний і подальшу його подачу до мотор-генератора. Даний прилад складається з безлічі деталей: модулі, система охолодження, агрегат блокування силових ланцюгів в аварійній ситуації.
Комплексну діагностику зможе провести тільки кваліфікований майстер.
Гібриди бувають різні
Під типовим визначенням «гібрид» часто ховаються абсолютно відмінні в плані технічної реалізації моделі, не кажучи вже про різницю певних марок.
Перше і головне: першу скрипку грає все ж класичний паливний двигун. Нічого несподіваного не буде: перманентна заміна якісних масел, фільтрів, неодмінний клінінг паливної системи і постійна профілактика системи газорозподілу. Основною причиною збоїв є саме неполадки паливної апаратури, в результаті яких зростає навантаження на електроніку, яка, в свою чергу, перевантажується в спробі компенсації затримок в роботі.
Не менш важливою особливістю стала робота системи охолодження, яка передбачає сепаровану систему охолодження, в яку входить вентилятор і яка вимагає постійного контролю.
Також вразливим вузлом залишається гальмівна система, за участі якої відбувається рекуперація енергії. Це означає, що починають гальмування моторгенератори, потім в справу вступають передні гальма і тільки потім – задні. Це одночасно і перевага – зростає в 3-4 рази термін служби колодок і дисків, і недолік – супорти схильні до закисання, через що постійно потрібно проводити профілактичні роботи.
Говорячи про коробку передач, можна з упевненістю сказати, що майже всі гібриди використовують e-CVT, або електроваріатори. Варіатором, правда, таку коробку можна назвати з великою натяжкою: насправді це комплекс, в якому планетарна трансмісія поєднується зі спеціальними електромоторами, за допомогою яких змінює швидкість обертання сонячна шестерня. Передачі і гідротрансформатор в ній відсутні, а до поломки схильні муфти, підшипники і втулки; лише в рідкісних випадках причиною може стати диференціал.
Механічні ж пошкодження в даному випадку – переконливий привід для заміни трансмісії на контрактну, оскільки її ремонт не окупає себе.
Що ж стосується батареї, то тут є кілька нюансів. Саме її будова має на увазі, що навіть в ідеальних умовах експлуатації ємність знижується, осередки піддаються руйнуванню, а контакти – окислюються, в результаті чого БК видає помилку Check hybrid system.
Незалежно від того, як влаштована батарея конкретної моделі – парні циліндри або картриджі-акумулятори – всі вони, як правило, є нікель-металгідридними елементами. Відразу після діагностики ми знімаємо батарею та підключаємо її до діагностичного стенду, на якому після навантаження і виміру рівня струму визначаються пошкоджені елементи.
Основна проблема полягає в тому, що пошкодження йде від уже зіпсованих осередків на « здорові »за принципом доміно. Висновок – запускати проблему ні в якому разі не можна, інакше, крім небезпеки поломки, машині загрожує дорогий ремонт.
За підсумком, вибираючи гібрид, дуже важливо врахувати всі особливості рухової системи і нюанси роботи батареї. В іншому ж Вам допоможуть наші висококласні фахівці і якісне обладнання.
Проведення технічного обслуговування гібридного авто
Основні вимоги до сервісу, який може взятися за ремонт бензоелектричних машини – це спеціальне обладнання і кваліфікований персонал, якому знайомі всі нюанси роботи з подібною технікою. В іншому випадку страждає якість, та й говорити про які-небудь гарантії стає важко.
У нашому сервісі встановлені спеціальні стенди, завдяки яким ми можемо тестувати автомобілі в різних режимах роботи. Результат – навіть найдрібніші недоліки і неполадки будуть гарантовано виявлені і виправлені.
Також майстри нашого сервісу постійно підвищують свою кваліфікацію і вдосконалюють професійні навички, які дозволяють давати обґрунтовану і підкріплену фактами гарантію роботи відремонтованих модулів.
Незважаючи на активний перехід автоконцернів від двигунів внутрішнього згоряння на електричні, гібридні моделі займають досить масивну нішу на вторинному ринку. Наш сервіс надає послуги з ремонту гібридних автомобілів всіх відомих типів і модифікацій.
Звертаючись до нас, Ви не тільки продовжуєте термін життя вашого гібридного автомобіля, але і отримуєте впевненість в тому, що він буде працювати на найвищому рівні.