м. КРИВИЙ РІГ, вул ЛЕОНІДА БОРОДИЧА, 27 Б
ПН-ПТ: 09:00 – 17:00 СБ: 09:00 – 14:00 НД-ВИХIДНИЙ
РЕМОНТ КПП І АКПП
Трансмісія КПП або АКПП являє собою складний механізм з безліччю деталей. Залежно від типу коробки передач, в її склад входять вали, шестерні, синхронізатори, підшипники, гідротрансформатор, планетарні механізми та багато інших компонентів і всі ці деталі вимагають своєчасного і кваліфікованого обслуговування, а у випадку поломки спеціальної діагностики з подальшим ремонтом.
На нашому автосервісі Автопрестиж, ми проводимо діагностику, використовуючи сучасне діагностичне обладнання, а ремонт КПП виконується сертифікованими фахівцями з багаторічним досвідом.
Діагностика КПП має на увазі повний технічний огляд: вона знімається, потім перевіряється на наявність неполадок за допомогою спеціального сертифікованого обладнання, а після усунення несправностей встановлюється назад. Технічне обслуговування та ремонт трансмісії включає: заміну мастил; розбирання, складання, мийку, дефектовку апарату; заміна підшипників, синхронізаторів і шестерень; регулювання зазорів підшипників.
Причини звернення
Діагностувати точну поломку і відремонтувати АКПП або МКПП без знань, досвіду і обладнання практично не можливо.
Тому на автосервіс Автопрестиж досить часто звертаються з такими проблемами як:
- ривок на старті
- заїдання або западання педалі зчеплення
- незвичний шум при перемиканні швидкостей
- порушення плавності ходу
- пробуксовка коліс на твердій поверхні
- масляні плями під авто
- необхідність прикладати зусилля для вибору передачі
- надмірне нагрівання корпусу МКПП або АКПП
Види робіт по ремонту
коробки передач
Ремонт АКПП або МКПП має на увазі повний технічний огляд і діагностику. Спочатку коробка передач демонтується з автомобіля, потім розбирається і виконується дефектовка коробки передач з метою визначити запчастини МКПП або АКПП які підлягають заміні. Це можуть бути такі запчастини як: вали, шестерні, синхронізатори підшипників, гідротрансформатори, планетарні механізми. Після заміни всіх дефектних запчастин і усунення несправностей, перед установкою назад на автомобіль здійснюється складання і перевірка всіх затягувань і необхідних регулювань.
На фінальному етапі проводиться монтаж МКПП або АКПП на автомобіль, заміна масла і фільтра. Також додатково може знадобитися заміна зчеплення і маховика (поділяються на два типи звичайний і двомасових для механічних трансмісій) (для DSG мокре і сухе зчеплення). Далі настає етап тестування встановленої коробки передач на дорозі.
- візуальна перевірка (огляд шлангів та проводів, перевірка рівня охолоджуючої рідини, пошук можливого витоку масла і окислилися елементів)
- комп’ютерна діагностика (перевірка електронного блоку управління, зчитування коду помилок)
- перевірка за допомогою спеціального обладнання