РЕМОНТ КПП І АКПП

Трансмісія КПП або АКПП являє собою складний механізм з безліччю деталей. Залежно від типу коробки передач, в її склад входять вали, шестерні, синхронізатори, підшипники, гідротрансформатор, планетарні механізми та багато інших компонентів і всі ці деталі вимагають своєчасного і кваліфікованого обслуговування, а у випадку поломки спеціальної діагностики з подальшим ремонтом.
На нашому автосервісі Автопрестиж, ми проводимо діагностику, використовуючи сучасне діагностичне обладнання, а ремонт КПП виконується сертифікованими фахівцями з багаторічним досвідом.

Діагностика КПП має на увазі повний технічний огляд: вона знімається, потім перевіряється на наявність неполадок за допомогою спеціального сертифікованого обладнання, а після усунення несправностей встановлюється назад. Технічне обслуговування та ремонт трансмісії включає: заміну мастил; розбирання, складання, мийку, дефектовку апарату; заміна підшипників, синхронізаторів і шестерень; регулювання зазорів підшипників.

Причини звернення

Діагностувати точну поломку і відремонтувати АКПП або МКПП без знань, досвіду і обладнання практично не можливо.

Тому на автосервіс Автопрестиж досить часто звертаються з такими проблемами як:

Види робіт по ремонту
коробки передач

Ремонт АКПП або МКПП має на увазі повний технічний огляд і діагностику. Спочатку коробка передач демонтується з автомобіля, потім розбирається і виконується дефектовка коробки передач з метою визначити запчастини МКПП або АКПП які підлягають заміні. Це можуть бути такі запчастини як: вали, шестерні, синхронізатори підшипників, гідротрансформатори, планетарні механізми. Після заміни всіх дефектних запчастин і усунення несправностей, перед установкою назад на автомобіль здійснюється складання і перевірка всіх затягувань і необхідних регулювань.

На фінальному етапі проводиться монтаж МКПП або АКПП на автомобіль, заміна масла і фільтра. Також додатково може знадобитися заміна зчеплення і маховика (поділяються на два типи звичайний і двомасових для механічних трансмісій) (для DSG мокре і сухе зчеплення). Далі настає етап тестування встановленої коробки передач на дорозі.